Този сайт използва бисквитки (Cookies). Ако продължите да използвате сайта приемаме, че сте съгласни с използването на бисквитки. Научете повече за тях и се запознайте с политиката ни за защита на личните Ви данни тук

Siemens / Continental VDO DTCO 1381

 

Tachygraphe цифров DTCOДигиталния тахограф DTCO 1381 поставя нови стандарти по отношение на производителност, технология, дизайн и сигурност. Той позволява данните, като например за управление ,почивка, скорост и обороти, както и информацията необходима за калибриране, за да бъдат дигитално записани.DTCO 1381 е с радио формат и се състои от блок за запис с вътрешна памет, два четеца за смарт карти, вграден принтер и дисплей. DTCO 1381 отговаря на всички изисквания на Регламент (ЕО) No. 1360/2002. Данните, свързани с превозното средство се съхраняват във вътрешна памет с капацитет за запис на дейностите приблизително 365 дни. Данните за водача се съхраняват на дигиталната карта на водача (смарт карта) и се записват и в дигиталния тахограф, преди да започне всяко пътуване или смяна.

Преглед на различни версии на VDO DTCO ®

 

освобождаване дати

DTCO 4.0 

Въвеждане в експлоатация :

април 2019 г.

Подобрения :

  • Доказан дизайн - модерна технология
  • Изпълнява всички изисквания на новия регламент на ЕС от 2019 г. 
  • Автоматично позициониране  GNSS
  • Инспекции и проверки чрез дистанционна комуникация  DSRC
  • Данните, свързани с водача, като например времето за шофиране и почивка, не се предават. Ако възникнат нередности, превозните средства могат да бъдат спрени за по-задълбочена проверка.

 

DTCO ® 4.0 има високочувствителен интегриран GNSS модул с достъп до спътникови системи като Галилео, GPS и GLONASS.

Чрез намиране на позицията с помощта на сателит, местоположението се записва в началото и в края на работното време на деня, както и след три часа активно време на управление.

Информацията, която DTCO ® 4.0 предава при извършване на проверка е в криптирана форма и е установена със закон. Ако възникнат съмнения, превозното средство може да бъде спряно за по-задълбочен тест. Глобата не се налага автоматично. Предават се следните данни, записани от тахографа:

 

  • Най-скорошен опит за нарушаване на безопасността
  • Най-дълго прекъсване на захранването
  • Неизправност на датчика на скоростта
  • Грешка в данните, растояние и скорост
  • Грешка в данните за движението на превозното средство
  • Управление без валидна карта
  • Поставяне на карта по време на движение
  • Информация за час и дата
  • Данни за калибрирацията, включително датата на двете последни калибрирации
  • Регистрационен номер на превозното средство
  • Скоростта записана от тахографа

 

DTCO 3.0 

Въвеждане в експлоатация :

ноември 2017 г.

Подобрения :

  • До 300% по-бързо прочитане след въвеждането на картата
  • До 25% по-бързо четене на карти и локално изтегляне на данни
  • Изтеглянето на данни е вече е почти два пъти по-бързо
  • До 30% по-бързо изваждане на картата
  • До 50% намалена консумация на енергия в режим на готовност
  • Повече от 50% намаление на теглото
  • По-бърза информация от  VDO Counter
  • Подобрено осветление
  • Лесен за четене дисплей дори след изключване на запалването
  • Удобно управление на DTCO® чрез VDO приложения за водача

Подобреният дизайн го прави още по-лесен за работа. Например пряката слънчева светлина не е предизвикателство за новия негативен дисплей.

Шофьорите печелят от по-бързата обработка, когато в превозното средство има двуместен екипаж, а мобилните устройства могат да се използват за записване на допълнителни ръчни записи.

DTCO 2.2 и 2.2а 

Въвеждане в експлоатация :

май 2015 г.

Подобрения :

  • Данните се свалят по-бързо с 30% от предишния модел
  • По-лесен за употреба , възможност за връзка със смартфон 
  • Изчистен дизайн и линии
  • Нови функции за по-добро оползотворяване на режимите управление и почивка, както и за по-бързо изтегляне на данни. Освен това, изпълнението и стабилността на системата е подобрена в сравнение със старите модели. Превозвачите и управителите на автомобилни паркове ,които притежават такъв инструмент в ръцете си не само си гарантират спазването на съществуващите правила, но могат допълнително да повишат ефективността на своя автопарк.

Едно от най-важните нововъведения за ежедневна употреба е VDO Counter, интелигентен вграден в тахографа бордови компютър, който информира водача постоянно за оставащите периоди на управление и почивка и за оставащото време за шофиране до следващата седмична почивка. По този начин може да се направи план за останалото време на пътуване до седмичната почивка. 

 

DTCO  2.1 / 2.1a

 DTCO1381-2.1 Release

Въвеждане в експлоатация :

  • Края на 2013 - 2014

Подобрения :

  • The DTCO ® 2.1  е първото управляващо устройство на пазара с възможност за съхраняване на позицията на превозното средство чрез Geoloc.

  • Съхраняване на позиции е възможно само във връзка с Geoloc (това е допълнителна GPS антена, свързана директно към тахографа). След изтегляне на паметта от тахографа маршрута може да бъде прегледан и оценени. 

  • Честотата на запис на местополужението на превозното средство може да се контролира чрез софтуер.

  • Автоматична аларма за следващото изтегляне на информация от картата.

Освободете dtco1381-2.1a сигнал

 

DTCO 2.1

Въвеждане в експлоатация :

края на 2012 г.

Подобрения :

  • Идентичен на 2.0
  • Допълнителна функция: VDO Counter в 2.1a
  • Възможна е актуализация на 2.1 до 2.1a​

 

DTCO 2.0

Въвеждане в експлоатация :

01/10/2012

Подобрения :

  • Цялата тахографска система е обновена, както от страна на DTCO 1381  2.0 така и от новия датчик за скорост KITAS2 + .Датчикът е по-добре защитен срещу магнитни полета и е съвместим с всички предишни версии на дигиталните тахографи.

Регламента на Европейската комисия 1266/2009 изисква:

  • Данните за движението на превозното средство трябва да бъдат потвърдени от независими вътрешни и външни източници.
  • The DTCO 2.0 сравнява сигнала за скорост с втори независим сигнал за движение на превозното средство(напр. CAN).

В случай на конфликт между сигнала за скорост KITAS2 + и втория сигнал, съобщение за грешка се записва в DTCO 1381. 

 

DTCO Версия 1.4

Въвеждане в експлоатация :

01/10/2011

Подобрения :

  • Меню на Български език
  • Въвеждане на ръчен запис в местно време. 
  • Въвеждане на правилото за 1 минута: В предишните версии на DTCO 1381, времето на управление винаги е записвано като приоритет. 

Освободете 1.4 графика 1

  • Пример: за 1 минута при 40 секунди работа и  20 секунди време на управление минутата се записва като работа .

В предишните версии на DTCO 1381 :

  • Пример: за 1 минута при 40 секунди работа и  20 секунди време на управление минутата се записва като управление .

Забележка: Правилото за 1 минута, е особено важно за превозвачи, извършващи дейност в сектора на дистрибуцията, т.е. за превозни средства с много спирания , потегляния и изчакване.
На водачите ще бъдат записани около 45 минути по-малко време на шофиране на ден от прилагането на това правило. 

 

DTCO  Версия 1.3

Въвеждане в експлоатация :

ноември 2008

Подобрения :

  • Предупреждения за изтичане валидноста на карти
  • Предупреждение за калибриране 
  • ​​Буфер за скоростта за последните 168 часа действително време на управление.
  • Възможна е  разпечатка с кривата на скоростта
    Информацията е винаги за един календарен ден (24 часа).

освободи-1.3-ticket1

  • Печат с градиента на статут D1/D2

освободи-1.3-ticket2

  • Възможно е отпечатването на регистрираните дейности на последните 6 дни 

освободи-1.3-ticket3

  • Възможност за отдалечно архивиране

Освободете 1.3 изтегляне

 

DTCO версия 1.2  и  1.2a

Въвеждане в експлоатация :

Юли 2006 Версия 1.2 
Юли 2007 Версия 1.2a 

Подобрения :

  • Възможност да направите желаната активност автоматична  /автоматично преминаване в режим почивка при спиране на автомобила/.Тази функция може да се надстрои в нашия сервиз.
  • Регулиране настройката на алармата за скоростта между 0 и 60 секунди.

DTCO Версии 1.0 + 1.0a

Въвеждане в експлоатация :

Август 2005  Версия 1.0 
Декември 2005: Версия 1.0a 

Подобрения :

  • Автоматична регистрация на работното време на един шофьор при спиране на превозното средство.
  • В допълнение към паметта на дигиталния тахограф има буфер, който записва скороста с много висока точност за последните 24 часа от действителното време на управление. Тази информация се използва при анализ на произшествия.

 

Празна категория